Dagens brus

~ Media, massa media stör min slummer ~ Om hur just lilla jag ser på medier, nyheter och samhället.

onsdag, april 09, 2008

Bra & inte så bra

intressant: Westanders PR-handbok är här igen. Den är återigen skitbra. Ett måste för alla som vill ut.

men snälla nån: Man hör och läser dagligen saker som inte är så genomtänkta, inte så skarpa. Men det här...
Jag vet att jag själv blandar in engelska i svenska, i min blogg. Att göra det i en krönika i dagspress är bara ... det är inte så snyggt. Jag tror inte att sektmentalitet kan jämföras med normalt föräldraansvar. Att man undrar var föräldrarna till barn som begår våldsbrott är, det är väldigt berättigad fråga.

Etiketter: ,

1 Comments:

Blogger Guera! said...

Thanks for visiting my blog. I wish I could read yours! Thanks for stopping by.

23:43  

Skicka en kommentar

<< Home